tisdag 4 september 2012

Frukostdate var det ja!!!!
Hej där!
Ursäkta att jag blev sen men drabbades av en allvarlig ångestatack!!
Den är nu över så nu kan vi fortsätta där vi hade börjat!!
Dock bara kaffe och apelsinen kvar men det får duga!
Jag dör nog inte av lite vitaminer och koffein!!

Följde fina Wilma till skolan!! VÄl framme..OJ just det ja! Flätor var det idag!
Men som det proffs man är fixade jag till det galant å tjejen var sååå fin när hon stolt åkte iväg!
Det är nämligen den där levasomförritidenibalteryd idag!!
Taggad tjej!!
Nyfiken lillasyster!!
Hon är lämnad på förskolan offcourse.
Supernöjd idag å trippade in!!
Jag känner mig som en ful å svullen å svettig klimakteriekossa...Å tro fan om det inte verkade vara mens på gång....fast faktiskt var det ju inte länge sen sist..? Eller?
*stor suck*

Sprang med Peppe igårkväll! Gick bättre än nånsin så jag e sjukt stolt!!
Fråga mig inte hur det gick på spinniingen ikväll bara...ev inte liiika stolt då!
Springa är enklast!!

Just det ja, barnen var själva i 30 minuter igår, å de höll fan sams bättre än nånsin, alltså tänker jag nu börja lämna dom oftare, perfekt om man bara ska hinna med en snabb löprunda!!
Min röjardag försvann ju när jag tappade all lust för allt typ!!
MEN men jag e ju fortfarande här!!
Å lillan håller mig sällskap sen då går det lättare!
Det är så tyst å trist å ensamt nu!!
Men just idag skulle jag inget göra och jag dör inte av att vara lite ensam....jag är bara så kass på det!!
Det klär mig inte alls!!
Men sluta gnäll nu för fan människa å ta tag i livet...ja jag ska...


2 kommentarer:

  1. Spinningen kommer gå galant:-*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt att se dig igår, darling!
      Säkert bara pms. Bra att bli av med lite aggressioner på gymmet ibland.

      Radera