tisdag 25 september 2012

Öhhh..Om jag var full när jag bloggade imorse!
Ja lite antagligen!
Lite sådär lagom härligt!!

Blev ju en supertisdag!! 
Kanontrevlig lunch! Fina Camilla <3

Sedan drog hela härliga familjen till Arena! En av våra favoritplatser och åker dit flera ggr i månaden!
Där kan vi alla ha skoj tillsammans! Tycker just badhus är så härliga! För familjen är det perfekt!
Alla vi 4 i alla fall älskar ju att bada!
Åka kana är ju underbart!!!
Vi sprang hundra ggr upp och ner tror jag allihopa! Tills lilla Vilda blev trött i benen!!
Det ni...DÅ har vi vuxna fått kämpa!!
Lite handling på hemvägen sen hem käka å soffmysa!!
Vi var redigt hungriga å 4 olika beställningar, men men som 2 proffs så gick det fort att fixa käk!!
Gjorde en jättegod tonfiskröra till mig själv!!
ÄLSKAR ju verkligen tonfisk!!!

Nu sover barnen å jag syndade just med en massa kladdkaka och en kopp te!
Nu mår jag illa!! 
Kollar förresten lite i bakgrunden på ett jätteintressant program på svt1!
Nån parterapigrej! Otroligt bra faktiskt!
Sånt borde alla gå på!!
Sitta i en mysig soffa tillsammans och prata å prata där någon ställer de rätta frågorna!!
Kanonbra!!
Ni vet att jag tänker som en man va!!??
Väldigt uppenbart och riktigt faschinerande!!
Människor är så otroligt intressanta att lyssna på och prata med!!
Hur dom känner, vad dom känner och varför de känner just så!!!
Jag måste lyssna lite på min kille när han kommer hem sen!!
*s*
SPÄNNANDE

2 kommentarer: