lördag 22 september 2012

Åh tittade lite åt höger och där stod mitt halvt uppdruckna vinglas!
Nämen tyvärr det blir INTE vin till frukost men tack för erbjudandet!!!
Morgonen blev härlig!

Dock somnade jag igår...kände mig så pigg och så bara *poff*
Vaknade vid 4 med kläderna på....sådär trevligt!
Jag gillar ju inte ens att vara påklädd när jag är vaken ju!!
Nej vet ni vad!!
Ikväll ska jag göra ett nytt försök med den där filmen......
Hmm..ja vi får väl se!
Har ju i alla fall 2 ungar hemma då!
Och den där hunden som bara sover hela tiden!!!
Sant Malin 10 hundar och regn skulle ju inte va så trevligt...det är därför jag har den där unga killen som bor i källaren när jag behöver något extra gjort!!
Han gör allt för mig och är hur läcker som helst ju!
Thank u Darling!!

Nej klä på sig igen och röja undan efter festen igår......
Säg inget till killen som bor här oxå bara men allt har ju typ stått på inatt eftersom jag somnade!!
Inte så smart och jag kommer garanterat få skäll för det!
Och för en tjej som aldrig i hela sitt liv får ett nej är det rätt jobbigt att få skäll!
SÅ skäll på era barn och säg NEJ!!!
Det gör allt enklare för dom när de blir vuxna!!
Dont get me wrong jag har haft det hur härligt som helst i livet från start!!
Men det funkar nog inte för vem som helst...
Endel är ämnade att få allt de vill!
Så är det bara!
Och jag var en av dom!!
YAY!!
Idag Camilla vännen längtar jag faktiskt lite extra mycket till 26 april *s*
Jag berättar när vi ses!!
PUSS

2 kommentarer:

  1. Längtar ja me!!! Har en del att berätta....tror jag!!! JAG VET!!!! ( U know):-* Puss!!

    SvaraRadera
  2. Våga säg NEJ!! Bra där!! Det alla mammor och pappor kämpar med varje dag. Eller?!

    SvaraRadera