fredag 21 september 2012

Fredagsfin *s*

Fredagskväll!
Ett glas vitt uppdrucket! Chipsen var starka!!!
Mamman i huset är trött och frusen!
Regn alltså...vad fan är det frågan om!! Hur härligt är det med regn???
Jojo jättemysigt när man ligger inne i sängen under täcket och har det varmt och skönt...
MEN...när man lovat barn att hyra film så är det inte jättemysigt!!
Promenera suger i regn.....visst välklädda å så vidare men det hjälper inte.
Jag gillar inte regn och känner mig lite gnällig plötsligt!
Hur som helst vi tog oss fram och tillbaka utan problem!
Hem käka fredagsmaten! 
Kyckling från jonsboda!!! Älskar den!!
Nu är vi båda nerbäddade i soffan!
Yes bara jag å Vilda hemma!!!
Hoppas solen skiner i morgon!
Strax dax att bädda ner lillan...sen...har jag hyrt mig en skräckfilm men har nog redan ångrat mig!
Vill inte se den ensam,...jag som är galet mörkrädd!!
Usch!! Vill inte tänka på att jag ska sova ensam inatt!!
Tur man har en stor schäfer!!!
Jag behöver några till....3 räcker inte....typ 10 så hade det känts rätt ok!!
Så baby ge hit ett gäng!!!


2 kommentarer:

  1. Skulle heller aldrig vågat kolla på skräckis ensam!
    Vi köpte oxå så in i h-lvete starka chips! Extra hot nånting...Brann ju i munnen!

    SvaraRadera
  2. Regn e så tråkigt.. Tänk då tio hundar med behov på de.. Då kan vi snacka gnäll.. :-)

    SvaraRadera