torsdag 6 september 2012

YAY
Vilken fantastisk dag!!
Vaknade upp pigg och fräsch som vanligt med ett leende på läpparna!
Life is good!!
Upp med ungar, på med kläder å iväg!!!
Sedan till Brö....nej jag vägrar det känns bara såååå fel!!
Iväg till SysterYster joo det står faktiskt fortfarande systeryster å jag tänker inte säga något annat...
Stod i solen och njöt i all min glans å inväntade Lilla Malin och ännu mera lilla Thyra!!
Pyttelilla verkligen! Kan inte minnas att mina ens varit så små...galet!!!
I alla fall...frukost med fika beställdes å vi intog en plats i solen!!!!
Mycket snack! Mycket trevligt!!!
Tiden rann iväg å plötsligt fick jag fort iväg å hämta min gullunge lillVilda!!
Fick samtidigt ett sms....fika 12.30? 
*S*
Jamen visst why not!!
Så iväg till Villans denns gång och käkade lunch där!!
Nån lax å potatissallad! Ganska äcklig med sällskapet var det viktigaste å mätt blev jag väl typ...!
Lite tjöt å lek för barnen!!

NU är vi hemma jag å snäppan!
Wilma leker hos bästa kompisarna!! Som vanligt!!!
Jag laddar inför nattarbete! Joodå jag har ett jobb förstår ni, även om det verkar som om jag mest planlöst vandrar runt, men icke så är det inte!!! Gör även lite nytta ska ni veta!!
Har även mer eller mindre ledig helg!!!
Hörde jag VIN??

Har en så tokbra dag att jag tänker dela med mig av en favorit!!!


4 kommentarer:

  1. Yes! Vindate?? Jag o Camilla pratade lite om detta i tisdags! Hos vem, när, dag? Jag kommer!!!! :)//Cattis

    SvaraRadera
  2. JAAAAA!!!!!! Äntligen!!! När?? VAr?? Ja kommer!! Kan va hos mig om ni vill....har iofs kidsen men....men...:-)) De har ju inte hindrat förr:-*

    SvaraRadera
  3. Ja det var riktigt trevligt och brödboden... Men hallå?? Nej håller med du, syster yster är det rätta namnet:-) Skönt för dig att äntligen få jobba lite.. Gillart!! lr Likar!! som det heter på fejjan ;-)

    SvaraRadera
  4. Måste bara tillägga... Varför måste man förhandsgranska sin kommentar?? Lite överarbetat lr... bara en tanke som slog mig.. (Förhandsgranskar nu då så det ser ok ut)

    SvaraRadera