lördag 15 september 2012

Hallå där sköna lördagkväll!!!
Trevligt att träffas!!
Jag och gullungarna i soffan...dom kollar chiuahua nånting....
Jag kollar nätet *s*
Popcorn å ett glas rött!
Lite leftovers sen igår!
Å jodå han den där Moberg smakade ju riktigt gott!! Hade iofs inte räknat med nåt annat!
Hur läcker som helst ju!!
Ett glas slank ner väääldigt lätt!!
Hade ju tänkt öppna fina flaskan från Malin ikväll men beslutade mig för att faktiskt vänta med den!
Bättre dricka upp de öppna först *s*

Filmen får mig sugen på en 3-4 hundar till!
Assnyggt ju!! Å Arwen kunde behöva några kompisar!! Hmm...hur övertyga mannen....
2 till i alla fall borde jag väl kunna få!!
VA?
Visst borde jag!!!???
Arwen snarkar nu lilla hjärtat!
Supertrött efter en dag med massa trädgårdsarbete!!!
Alltså 4 korgar med äpplen....puh..å säkert 3 korgar till kvar!!
*stor suck*
Nej får gå ut i köket å hämta mig ett glas till!!
Blir tiiiidigt i säng ikväll i alla fall!
I morgon e de kalas!!!
Tjoho!
Undrar om "överkroppen" förljer med i morgon oxå...JA det tror jag nog!!

1 kommentar:

  1. Ja men klart P vill ha mer hundar som han kan åka till skogen med och bara va.. Det blir jättebra, jag har kollat upp lite kennlar för hundarna ska vara av olika raser och storlekar va. Lämnar listan till P sen så kan han ju börja planera för all mat.. :-)Även här ekologiskt va?! ;-)

    SvaraRadera