tisdag 18 september 2012

Nu är det sådär riktigt härligt allting!
Barnens glada rop i källaren och nyss blev jag serverad en kopp kaffe!!
Shit igår alltså...en enda dimma alltihop!
Men nu har jag hittat boven....jävla köttmarinaden...jag kollade inte ens..
Amatör!! Så otroligt klantigt!!
Jag som hade planer för min förmiddag å min gårkväll..
Låg i däck hela tiden!!
Men fick rycka upp mig idag, åkte med mamma å carina till tygposten...
Hitta en massa fint!
Hem till syrran...sy!
Hem igen...röjt skräp..3 sopsäckar på en kvart!
Helt galet vad skräp vi har...varför liksom??
Jag e fortfarande sliten sen den där frbannade matchocken!
Blir så sur...jävla vetemjöl!!!!!!
Så lågt tempo idag...skulle vilja springa..det hade nog hjälpt...
Men men igen..det är föräldramöte ikväll!!
Så där går ju några tim! Men trevligt blir det säkert!!

3 kommentarer:

  1. Usch!!! Va de gluten som va boven??!!! Skönt att du e bättre idag igen iaf!!! Puss:-*

    SvaraRadera
  2. Aha, trodde du blev matförgiftad eller för mkt kolhydrater i form av socker igårkväll. Hoppas du mår bättre iallafall!!

    SvaraRadera
  3. Hade du oxå föräldramöte?!?
    Men är det gluten som ställer till det så? Åh fy!!!
    Men att du var så duktig på att sy eller hela familjen verkar de som.. :-) måste va skitkul att kunna!!
    Men men men... Mycket men såg ja.. Kändes nästan tillgjort.. Men de e de inte.. Oops igen.. Ja gör som vanligt.. Förhandgranskar :-)

    SvaraRadera