tisdag 25 september 2012

TISDAG
Ja den behöver oxå skrikas ut!!
Fattar ni!!
Här sitter jag å bara glor med färg i håret!! Ska träffa fina Camilla idag så ville göra mig extra fin!
Men gud så det ska klia då!! Extremt idag...börjar min hårbotten protestera tro?
NEJ NEJ det kan jag aldrig tro!!
Om några veckor ska jag fixa med mitt hår lite mera!! DET ser jag mycket fram emot!
Dock säger jag inget förns det är gjort!
Finns nämligen folk som försöker kopiera mig å det är rätt så obehagligt ska ni veta!!
Alltså det är helt ok att inspireras av någon annan när det gäller både stil och annat!
Jag får ju ofta ideer hos mina vänner eller man ser nåt snyggt på någon annan!
Frågade en tjej i en klädbutik häromdagen vart hon köpt sin skjorta tex..å det var ju som en komplimang!
Jag försöker ju inte ta över hennes liv liksom!
Men när det går för långt!!
HUGA
Obehagligt!
Men min kille är min kille oavsett vad jag gör faktiskt! Försöka går ju absolut men det kommer aldrig att hända! ALDRIG! 
Ja ni fattar nog ingenting men det är lika bra det!
Ville bara poängtera att det är ingen ide!!
Ibland verkar saker vara på ett visst sätt men sällan är det verkligen så!!
I sig själv känner man sig själv! Mycket enkelt och väldigt ofta säger jag inte alls vad jag vill!
Många människorr är så trångsynta och tycker så otroligt mycket!
Men har man inte själv varit där, eller lever i min värld!
Jag tycker oxå saker ska ni veta! Men många ggr är det bättre att vara tyst!
Finns ingen anledning att försöka förstå sig på!
Jag är en artig och väluppfostrad kvinna och kommer så alltid att vara!
Jag har inget emot att le! Jag ler jämt! Jag är alltid glad faktiskt!
Älskar många varesig vi tycker lika eller olika! Bara se på mig och mina syskon!
Vi är väldigt olika alla 4 trots samma förutsättningar i livet! 
Vi gillar olika men älskar varann ändå!
På tal om det måste hälsa på brorsan nån dag snart!
Ses alldeles för sällan!
Vi är nog rätt lika förutom att han e så mycket yngre och smartare *s*
Fast ni som känner mig ni vet ju!
Jag är smart har bara inget intresse i att vara det!
Jag borde pluggat till ingenjör som pappa sa!!
Bara för att!! Hade väl aldrig passat mig att jobba så mycket men vem vet....
Tiderna förändras! Hela livet ligger framför våra fötter!!

EN UNG ÄLSKARE ÄR ALLTID RÄTT

5 kommentarer:

  1. Har oxå flera gånger frågat folk jag mött om deras parfym, snygga jeans mm. Bra att få tips på sånt man gillar. Lite läskigt förstår jag att bli kopierad! Lite egen fantasi måste man väl ha!!! Puss

    SvaraRadera
  2. Kanske inte med mening?? För kollar vi modet idag är det ridstövlar, skärp, svart, läder, nitar som gäller å håret är ff kort å rakat på sidan. Jag minns när jag raka sidan, ingen innan pang så hade alla det. Är ju lite så med mode alla har det! Därför är det så mkt bättre å gå emot modet å skaffa sig en egen stil

    SvaraRadera
  3. Trångsynthet va de ja......lite de vi pratade om idag!!
    Tack för idag Babe!!! :-*

    SvaraRadera
  4. Hade absolut inte passat dig att jobba mycket.. När skulle vi fika då?!!
    Älskar att skriva i gåtor!!
    Men vill höra storyn imorgon;-)

    SvaraRadera