lördag 8 september 2012

Morgnsnabbis....dåligt batteri å äggen kokar!
Ville bara säga att jag faktiskt gått ner 5 kg på semestern å på en vecka ytterligare 2 cm i midjan, alltså jag hoppade att hälla i mig heeela colan till frukost!
Fast det är kalas idag å jag ska äta god mat å god tårta!
Men blev ändå glad och när jag inte är så förbannat förskyld så ska jag genast ut å springa!!!!
Ja måndag får det ju bli tidigast!!

Å Malin jag är ledsen jag har försökt få bort den där förhandsgranskningen men hittar inte vart...
Får ni andra oxå göra det??
Puss puss å härlig lördag vi ses å hörs väl på härliga instagram!!!

5 kommentarer:

  1. Haha.. Det måste vara ett problem när jag skriver från telefonen.. För nu kan jag välja om jag vill förhandsgranska :-) Litet bugg genom telefon alltså..
    Ha föresten en trevlig dag med massa god mat så tar vi hem priset för bästa pajen nästa år!! Gilmore Girls va de förresten jag mena du vet:-) Mysigt när hela byn är med och fixar saker..

    Och du är grym och kommer bli så liten att ja får köra dig i Thyras vagn till slut;-)

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är, kommer väl knappt känna igen dig när vi kommer på tisdag. Vi längtar massa och saknar er. Kram

    SvaraRadera
  3. Säger ju det märks en massa! Hejja dig!!!

    SvaraRadera
  4. Märks massor o du e GRYMT SNYGG i dina jeans!!! Yeeaahhh Babe!!<3

    SvaraRadera