torsdag 27 september 2012

KÖTT
KÖTT
KÖTT
Åh vad jag önskar att jag kunde hantera rått kött utan att må illa och känna att jag vill kräkas!
Det är inget roligt alls längre...blir värre och värre!!
Jag blir knäpp!!
Det går inte att leva på konserverad tonfisk liksom!!
Nej jag gillar ju kött!!
Fisk och kyckling och allt sånt där...men klarar det bara inte!!
Och har så svårt att ens få i mig mat någon annan lagat!!!
Nej vet ni vad...skärpning!!
Till slaktaren imorgon och köpa nåt riktigt fint och se vad jag kan lyckas få till!!!

2 kommentarer:

  1. Det tycker jag du gör rätt i, för riktigt fint kött är verkligen fantastiskt. Men du, bränn inte sönder det ;-) Det behöver ju inte vara blodigt, men om du steker det för länge så förlorar det ju allt det goda. Se om du hittar några recept på kött i ugn och köp en termometer att ha i köttet också

    SvaraRadera
  2. Bli veggo!! En ska längta efter kött inte må illa!! Har jag klarat de så klarar du de.. Ja du är gluten så det ska väl inte vara ett problem.. Bli en Malinveggo, meddela alla att du inte äter kött men serveras det nåt du kan tänka dig så ät de;-) ja en måste va om sig och kring sig för en ska bli framgångsrik säger de. Annars är ju din syster rätt smart, laga i ugn!! fattar du.. Om vi lagar mer ugnsmat hinner vi blogga mer!! Helt otroligt bra ju!!
    I de allra flesta fall är jag så smart!! Kan inte förstå hur detta kunde ske men ja det är otroligt faktiskt..
    Nej men du jag håller med dig om tonfisken.. Vad är det med deras burkar eller?! Blev nästan lite provocerad kände jag.. Var det meningen tror du? Att jag skulle brusa upp för de eller var det allt folk eller till och med kanske mina ostrukturerade lappar jag sprang runt med i affären som gjorde mig lite svettig och lite smått aggressiv....

    Finns det ingen begränsning på kommentarsmeningar undrar jag.. Skriver ju sönder ditt huvud istället ju..
    Nej jag kan nog hålla på att skriva tills imorgon verkar det som..

    "Läs inte Gunillas blogg, för hon har en som skriver längre kommentarer än hon skriver inlägg, Skittråkigt." "Tror de är nåt när de håller på så där, så pinsamt och barnsligt." "Vet!! Fy en kan inte bara ha roligt hela tiden, måste ju städa också!!"
    Ja hos oss städar P så de så!! När han tröttnar på de som ska RUT komma och städa har jag bestämt!!

    Alltså ger upp.. Det går inte skriva slut på kommentarsrutan!!! GAAAA!!!

    Snyggt nagellack förresten, glömde säga de förut. Funderar också på rött men har inget som passar till.. Jo de skulle vara leopard bodyn då;-)
    (Skiter i att förhandsgranska denna gång, så du får stå ut med de).

    SvaraRadera