fredag 14 september 2012

Hörni flickor!
Varför handlar det om att mätta sin mans behov!
Hos oss handlar det om att mätta våra gemensamma behov!
Eller kanske sina egna för den delen!
För oavsett så är man 1 människa...
Ingen sitter ihop med någon annan, i alla fall inte någon jag känner.
Det finns ju siamesiska tvillingar..men även där har varje person sina egna behov!
Ta hand om varandra och ta hand om sig själv!
Vill jag onanera vill jag ibland göra det själv! Ingen karlskrälle ivägen då nej tack!!
På sin höjd en skön film!
SÅ så är det med det!!
Ikväll ska jag dricka vin med världens skönaste tjejer!
Sedan klara mig på alldeles egen hand och det är fan det bästa jag vet!
Hej hej!
Ses ikväll!

1 kommentar:

  1. Yes, ses snart!!! Kul att få göra sig lite "hotter". Lite porr skadar ingen, och själv är ibland bäste dräng =)

    SvaraRadera