onsdag 26 september 2012

FOLK BLOGGAR FÖR JÄVLA DÅLIGT!

Idag ska jag jobba 15 timmar så kom inte å säg att jag inte jobbar när jag jobbar!
Äggen kokar...äggfrukost med snäppan sen bär det iväg!
Sömnadsjobb först idag!
Det blir skojigt det!!

Båda tjejerna har gympa idag!
Det betyder att de vaknar extra lätt å liksom trippar ner på morgonen!!
Härligt det!!
De är duktiga mina ungar!! Gillar tydligen att röra på sig!!
Älskar grönsaker, äter det mest av allt!!
Galna i paprika!!
Vill helst dricka Loka!!
Hur gick det till??
Mamma och pappa som världens bästa förebilder eller skräckexempel..?
Ja vad vet jag! Bra är det i alla fall!!

Just det...glömde!
Jag å Peppe körde ett grymt bra pass på gymet igår!
Härlig stämning och jäklar vad vi tog i!!
Sedan löptur på crosstrainers...jag höll mest på att skratta ihjäl mig så träningsvärk i magen..YAY

3 kommentarer:

  1. Ja vad är det med dina barn? Gick det välja som tillbehör tro?? Då missa ja de.. Men valde till denna gång "sover hela natten" och "söt som socker"
    Jag mobilbloggar men det är en chansning då jag inte kan se hela inlägget jag skriver men ibland känner jag bara för att skriva nåt lite snabbt.. typ som nu.. Bloggar typ på din blogg för tillfället ja så kan det bli ibland ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. I know, läste allt bloggen ju!! Men i allmänhet! Är det för jag har inget liv å massa tid å blogga tro...öhhh nOT! Men alla får gärna tro det!! Blogga du på min blogg..bara trevligt!! Hur långt går det att skriva i kommentarer tro...!! Bra tillbehör du valde oxå, det viktiga är att man ser bra ut!! Skönhetssömn å söt som socker..smart där Thyra!!

      Radera
  2. He he, Oseas tycks ha ärvt det där. Älskar loka och frukt. Jag tänkte faktiskt precis innan jag läste bloggen att du är väldigt bra på att blogga oftare, men jag bloggar ju ganska ofta i min sybblogg i alla fall :-P

    SvaraRadera