fredag 7 september 2012

Nuså! Lite sofftid och ett stort glas cola på det!!
Haft en superfredag än så länge!!
Min fina älskling mötte upp mig i stan å vi drog å shoppade!!
Det måste fan vara den bästa parterapin ever!!
Vi är alltid så goda vänner när vi är iväg å handlar tillsammans!
På riktigt alltså, jag köper allt jag vill och han är mycket nöjd över sjukt läckert sällskap (mig)!!
Alla glada alltså!!
Fika på gräddhyllan, eller lunch faktiskt!
När man ändå ska äta ute kan man lika gärna äta mat!!
Fika känns meningslöst och mat är så mycket godare och nyttigare oxå för den delen!!
Åt nån fläskfile med gorgonsola!! Jag älskar gorgonsola!
Har jag skrivit om det förut eller fick jag bara en konstig dejavukänsla....??
Peter släppte av mig så jag fick sola lite medans han hämtade lillsnäppan!
Vi drog vidare till skolan för att möta upp fina Wilma!
Älskar att stå å vänta på henne utanför skolan och hon blir så glad!
Fint att få se att mamma och pappa finns där och kollar läget lite ibland!
Stolt över våran goa glada tjej!!
Min stora prinsessa!!
Puss och kram å hon drog till vännerna...grrrr!!
Men ingen nöd på oss vi drog till några andra godingar precis bredvid!!
Efter nån timme eller två där så var det dax att dra hemåt!!
Laga ihop lite snabbt käk då jag var hungrig IGEN!
Åt ju lunch skittidigt!!!!
Får väl bli tre lagade måltider idag...så är det!!
Och nu sitter jag här då!!
Tar igen mig en snabbis innan det är ut å fara igen!!
Ordna med lite grejer innan Wilma ska på kalas!!
Antar hon vill hem å göra sig finer först!
Det är bra det, snygg måste man vara!!! 

Igår introducerade jag mamma i instagram!!!
Hon älskade det, precis som jag gör! Tycker det är hur kul som helst å fotar ju ändå jämt och älskar att dela med mig till ALLA, vare sig dom vill eller inte, men å andra sidan det är frivilligt att följa!!
Gäller ju allt här faktiskt, både min blogg, facebook och instagram!
Är väl mest där jag hänger, familjeliv har jag inte kollat på evigheter.
Har ett nytt konto där just in case...minns inte koden just nu men det ger sig väl!!!
Om jag nån gång skulle få lite mer tid över, mest galna människor där ändå faktiskt!!!
Ev att det blir lite vin ikväll, jag e inte skitpigg efter nattjobb å minimalt med sömn!!
Men en titt å säga Hej det har jag ALLTID tid med!!
Nu ska jag lägga på några lager till med smink sen ringa syrran!
Nej först ringa syrran, vi ska ju till tranås imorgon på släktkalas så bäst kanske kolla upp hemresa!!
Känner eg att jag borde lägga upp lite fina bilder i bloggen, sådär som jag brukade!
Det bästa av allt...är att ALLA mina bilder sen 2006 finns sparade för mig just här i bloggen!
Så kan hända det kommer nån dag!

Sen Malin det där med att förhandsgranska är nåt bra, händer ibland att nåt fult lyckas komma igenom ändå...så förhandsgranska för guds skull!!!!



2 kommentarer:

  1. Du var sååå snygger i dina inköp! Helt rätt på dig! Ses kanske om en stund igen då!

    SvaraRadera
  2. Fetaost va de vi älska sist men ost som ost.. Så svårt att få till det nu när du kräver förhandsgranskning.. Tappa tre meningen i guds namn.. Lr för guds skull..
    Ja du ser...

    SvaraRadera