onsdag 12 september 2012

What a lovely day!

Nu precis ätit en äggmacka framför tvn!
Gubben runkar i källaren så jag kan sappa hur bäst jag vill!
Läsa bloggar å fjanta mig!

Sitter och kollar på Sussanne å Trinny klär sverige eller vad det heter!
Men så fantastiska de är!
Sånt vill jag jobba med!
Hjälpa människor med deras syn på sig själva och att de är vackra!!!
Alla är ju skitsnygga!!!
Så härligt när de som hela livet inte tyckt om sig själva verkligen blommar upp!
Så fantastiskt att se! Gör mig varm i själen!!!
Faktiskt!
Ja ni ser, jag är en fin människa oxå!!!
Jag försöker mellan varven att vara lite modig och använda färg!
Men det är ju såååå svårt *s*
Men häromdagen var jag lite modig!!


Ja en annan sak!
Jag färgade håret förut...gör ju det 2 ggr i månaden å tänkte nu att hmm..hur bra e de att hälla en massa ammoniak i huvudet liksom...inte så bra..så tog en toning istället..!
Men fan alltså...jag tror tyvärr inte att det funkar för mig...
Inte alls nöjd!!!

Nej nu blev jag ju sugen på att göra mig fin å gå på catwalken...
Behöva vänta tills i morgon för applåderna liksom...
Jobbigt!!!

7 kommentarer:

  1. Snyggt med den färgen på dig och om jag ser rätt så finns den med på paletten för hösten 2012, dock något mörkare men tror absolut att det går blanda färgerna på den där paletten..:-)

    Mycket palett nu, heter det de??

    *förhandsgranskar*

    Oj vad bra det blev :-)

    SvaraRadera
  2. Haha!!
    "Gubben runkar i källaren så jag kan sappa hur bäst jag vill!"

    SvaraRadera
  3. Ammoniak är det inte i min bara den jag bleker med.

    SvaraRadera
  4. Å stackars Karl som får göra jobbet ensam, är ju fruns plikt å se t att mannen är så mätt på sex att han inte behöver slita ut sig själv

    SvaraRadera
  5. Ja, gå ner i källarn du med och ta saken i egna händer =)

    SvaraRadera
  6. Näähäää....håller inte med alls!!! OM HAN hellre väljer att gå ner i källaren än gör sin snygga "fru" sällskap i soffan/sängen...så kan han gott va själv där nere!! En bra kvinna reder sig själv o behöver ingen man för att tillfredsställa sig själv!!! ;-) Soo.....GO GIRL!!!! (U know what I mean) :-*

    SvaraRadera