söndag 16 september 2012

Måndag!
Härliga fantastiska måndag!
Hej där!
Kul att du är här igen!
Känner mig otroligt lyckligt lottad igen där, som faktiskt har förstånd att njuta av varje dag! 
Varesig det är helg eller vardag! Mitt lilla ägg kokar! Någon som vet vart jag kan köpa ägg här omkring?
Jag vill ha ekologiska och närodlade! De smakar tusen ggr bättre!! Så otrolig skillnad!
För käkar dem ju till frukost och tanken är väl att även till kvällsmaten ta ett!
Just ett perfekt kokt ägg med keso!! Bara lite salt och peppar och frukosten är klart!
Sjukt gott är det oxå för den delen! 


Hihi Nej marina jag har inte googlat än *s* Var osäker på vad jag skulle skriva plus att det säkert kommit upp hundratusen spökinfotrådar!
Jag ska nog bara gå till doctorn får de känna hur det känns!
Men det är kanske så att man får stå ut med lite knöggel, och eg gör det mig inget men vill gärna veta att det är ok att det är så..är ju som sagt snart 5 år sedan sist!
Herregud vad tiden går fort!
Borde ju nästan ha minst 4 till *s*
Tur man har många småttingar man får låna i tid och otid!

Nej pussas med min kille lite innan han åker!!

1 kommentar:

  1. Finns i västanå hon har varit dagmamma förut typ brevid den gamla pizzerian/kiosken. Ägg alltså

    SvaraRadera