söndag 16 september 2012

Men hallå där villken grymt bra dag!!
Sovmorgon!!
Ut till bästa mamma och sy och baka!!!
Vidare till kalas!
Vilket härligt kalas sen..Var vi 19 barn??!!
Jag tror nåt sånt faktiskt!! Äldsta ungen som var med var 9 och yngsta 1 månad!
Så alltså rätt så små hela gänget!
Men galet skoj!! 
Ungarna tjöt av lycka när de fick åka den hemmabyggda husvagnen bakom fyrhjuling!
Intryckta ca 15 st!!
Helt galet eg men så underbart att se dom, så gulliga och snälla på det lilla trånga utrymmet.
Var minst sagt fullsatt!
Sedan blev det hemfärd å hämtning av våran älskling Wilma!
Som såklart hängt hos kompisarna skitungen!!!
Hem...laga mat, äta mat!
Sedan upp till rankås på cykel med hög musik i lurarna!!
Cykelturen är fan nästan jobbigare än själva löpturen!
Idag blev det 3 riktigt jobbiga km!!
Bra sliten i kroppen faktiskt så i morgon tror jag det blir en vilodag!
En lagamassabraochhälsasammatinfrrestenavveckandag!
Låter väl kanon??

Nu ikväll har Peter röjt källaren...Sotaren kommer på tisdag å bäst vi röjer en väg åt gubben!
Jag och tjejerna har röjt i deras garderober och har en gång för alla fått in de kläder
som vi har haft i alla dessa påsar!
Wilma har själv rullat varenda klädesplagg å lagt de i fin ordning...helt perfekt!
Vilda tog sina kläder å la den i en enda stor hög...mera mosade in!
HAHA
Fast sen ville hon ha lite hjälp av syran att börja rulla!
Puh! DET lär ta sin tid så får fortsätta vid senare tillfälle!
Kvällsmat å isäng med de små..
Nu ligger jag i sängen med laptopen å mobilen!
My lovers!!

Jag har tyvärr ONT som skjutton i mitt ärr :-/
Det gör mig lite ledsen för det är alltid det som ställer till det för mig!
MEN jag biter ihop så illa är det inte!
Träning är ändå det bästa som finns!!
Det kommer ju bli bättre!
Förhoppningsvis...dock undrar jag hur de har sytt mig där inuti egentligen...
Kanske ska kolla med en doctor...för det känns inte alls så bra faktiskt.
Nästan som om det är massa brosk inuti...riktigt äckligt!
Ska det vara så verkligen?
Nej googla så får man ju svaret *s*

Bra där Malin btw..vi kan behöva en till på boxen...så inte Rossana blir så himla full!!

3 kommentarer:

  1. Jag vet att mamma sagt att det tog 7 år innan hennes ärr blev "bra". Men tycker absolut du ska höra med en läkare, kan ju hända att det går att fixa på det, så kan du ju ta ställning till det då om du vill det. Mitt ärr är också jätte hårt och knöligt men det är ju bara 1,5 år sen för mig så blir ju lite skillnad. Vad sa google då?

    SvaraRadera
  2. Jag hade ju problem med mitt kejsarsnittärr för ett par år sedan. Det var en knöl som smärtade i tid och otid. Riktigt irriterande. Opererade bort den och det var som en nervknuta kan man säga som ställde till det. Värt att kolla upp!

    SvaraRadera
  3. Håller me övriga talare!!! Check it!!! :-)

    SvaraRadera