torsdag 13 september 2012

Haha..skrattar ihjäl mig!
* Förhandsgranska* vad fan e de!
Men den där paletten ser otäck ut!!
Fast just det, jag måste nog skriva ut den!! Har ju börjat jobba på min alldeles egna kolllektion!
Fy fan vad läcker jag kommer att bli!!!!
Eftersom jag har egen sömmerska oxå blir det ju kanon!!
Tjoho! Blir sugen på att sätta igång direkt! Får nog kosta på mig en ny maskin, jag kan ju oxå faktiskt!
Ligger nog i generna att vi är extremt kreativa och duktiga i våran familj!
Tack Pappa och Mamma för det!

Camilla du är ju bäst *s*
Jo JAG vet precis vad du menar och jag älskart!!!!
4 ggr i veckan redan....YAY
Fasiken att du jobbar!
Folk borde inte behöva jobba helg, fast ändå få helgersättning *s*
Eller så borde alla jag tycker om ha det så förspänt som jag!
Lyckligt lottad och evigt tacksam!
Tack baby du är bäst som ställer upp! Du kan få 3 extra kvällar i källaren nästa vecka!
HAHAHAHA!!!
Vadå..? Vad menar du? Vill du inte bli igenkänd som killen som bara sitter i källaren och runkar?
VA? Tror du på fullaste allvar att de som läser inte fattar vad jag menar?
Du e knäpp Peter! Peppe vet i alla fall!
Mycket smart kvinna..som för övrigt är naken hemma hos oss imorgon kväll!!
Synd du inte är hemma *s*
Jag ska amma Noomi så jag är inte hemma i helgen!
Vi ses nästa vecka!
Puss och Kram

1 kommentar: