söndag 23 september 2012

HALLÅ DÄR FANTASTISKA MÅNDAG
BÄSTA DAGEN
STARTEN PÅ EN FANTASTISK VECKA

Och vilken vecka sen!!!
Mycket tid med ungarna blir det som vanligt!!
Sedan har jag hittils 2 dater inbokade med snygga tjejer!! *s*
Med risk för att upprepa mig igen och igen men så blir det när man skriver innan och efteråt!
Men då ska ni veta att som "dagledig" lever man i en mycket liten värld...
Se bara på alla som är mammalediga så fattar ni!
Ungefär så är det för mig fast jag jobbar ju oxå!
*klappar mig själv på axeln*

Så vart var jag!
Syrran ja! Tänkte hälsa på henne oxå, eller rättare sagt se om hon behöver nån hjälp hemma!
Jag är stor och stark och oopererad!
Alltså kan jag både dammsuga och torka golv och vika tvätt!!
Koka kaffe och laga mat oxå för den delen!!
Så Carina!!
Kan jag hjälpa dig så kanske mina barn kan vara hos dig i 30 minuter jag måste springa!!!!!!

Har för övrigt haft en riktigt bra helg!!!
Peter var ute på äventyr igår så vi passade på att roa oss kungligt hemma med god mat och fika!
Ett glas vin var vad det blev av alkohol i helgen!!
ILLA!!
Tar igen det på lördag tänkte jag!!
Då är jag alldeles barnledig på nåt sätt och tänker bara tänka på mig själv!!!
Ska bli otroligt skönt!
Det ska ni veta mina fina flickor!
Hur mycket jag än må älska er! Så är det ändå fantastisk att bara vara Gunilla nån gång ibland!
Mina barn e ju stora oxå!
Nästan små vuxna ibland *s*

6 kommentarer:

  1. Haha de e skönt med egentid!! Anser jag att jag ska ha varje dag så då blir det oftast så:-) King of castle you know!

    SvaraRadera
    Svar
    1. I know the feeling!! Varje dag är ju en självklarhet å inget man eg ska behöva be om!! Min egentid just idag får vänta till kl 20.00 men bättre sent än aldrig!! *s*

      Radera
  2. Egentid mår nog alla bra av! Man är inte sämre som förälder för det! Hinna ladda batterierna ibland är ett måste!

    SvaraRadera
  3. Kan man inte va sig själv bara för man har med barnen? Jag är alltid Elin, oavsett om de är med lr ej, fast jag har myror i kroppen när de inte är med och ständig oro att något ska hända så har svårt å slappna av fast skulle behöva det kanske!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det handlar nog inte om att man inte är sig själv, med ensamtid. Utan mer att bara få göra något för sig själv, utan barnen närvarande ibland!

      Radera