torsdag 13 september 2012

Nämen det var då väldans vilken respons!
Klart han måste få roa sig lite själv mellan varven!
Runka är hälsosamt så är det bara!
Alla gört!!

Vilken härlig dag idag!
Sången på högåskyrkan stod på schemat!
Ett härligt gäng där idag!
Å en jäkla massa ungar!
Å såklart bästa lilla Oseas!!
Jag har fått en massa social stimulans å lillan har lekt sig trött...nästan så hon somna i cykelkärran!
Åt en smaskig sallad där med avacadokräm.
Fan vad det gör mycket med vitlök.
Jag vill nog ha vitlök i alla min mat! Tycker det luktar gott oxå för den delen!
Finns bra mycket värre dofter!!!
Idag matchade jag fan tröjan med mina naglar...
Så jäkla snygg *s*

Städat köket ordentligt å jag älskar mitt kök! Så färgglatt å underbart!!!
Jag gillar ju massa färger!!
Helst alla tillsammans då känner jag mig glad!

TJOHO
Imorgon är det fredag!!
See u then!

4 kommentarer:

  1. Snacka om å dra alla över en kant... Vill du veta en sanning, Alla runkar inte alls....

    SvaraRadera
  2. OMG!! Haha underhållning:-)

    19?

    SvaraRadera
  3. håller med rockstar, man får se till att mätta sin mans behov;)

    SvaraRadera