lördag 15 september 2012

Ledig helg bara sådär!!
Mycket trevligt!
Grymt skön tjejkväll igår!!
Flera helt olika personligheter blev ju en perfekt kombination!!!
Skrattade så jag kissade väl säkert på mig ett flertal gånger!!


Å disckot! Älskade Wilma var ju sjukt taggad innan och hade verkligen en superkväll!
Mycket nöjd tjej som kom hem igår!!
Hon längtar redan till nästa *s*

Imorse då...mamma hämtade mig...Wilma cykla till kompisen!
Vi hämtade upp Vilda som sovit hos farmor!
Även där en mycket glad tjej!!!
Drog till mamma och hängde med Marina och Oseas!

Var dax att säga Hejdå till dom för denna gången!!
Alltid lika tråkigt, även om vi ses snart igen!
Saknar dom otroligt mycket jämt!!!

Nu är vi hemma en sväng!
Vilda leker ute på altan å jag sitter i soffan!
Vi käkade tacos till lunch så smälter mest maten lite!
Ska strax svida om och åka upp till rankås!!!
Där blir det lite löpning idag!
Ska bli riktigt riktigt skönt faktiskt!!
Musik i öronen å röra på sig är en underbar kombination!
Svettas är oxå trevligt, är ju en del alkohol jag behöver svettas ut kan jag tro!!!
Ikväll e de tjejkväll igen med mina bästa småtjejer <3
Film å godis å vin!!

3 kommentarer:

  1. Tusen tack för en oerhört trevlig kväll! Och visst är det helt fantastiskt vad olika vi alla är, men ändå har så roligt. Fram för mångfald!

    SvaraRadera
  2. Åååhhh......önskade verkligen att ja kunde varit me er!!! Va nära komma förbi en sväng efter jobbet ändå.....men.....de blev inte så!!! Låter som ni hade en superkväll!!! Puss:-*

    SvaraRadera
  3. Helt underbart!! trots att jag fick lämna er en stund men då va ni desto mer möra så att säga ;-)Nästa gång blir det mindre till er, för då delar jag boxen med er :-)

    SvaraRadera