söndag 9 september 2012

Ägget kokar, eftersom jag får göra min egna frukost blir det ett stackars ägg med lite keso!!
Men gudars så gott!!

Igår då!!
Hade en kanondag med delar av släkten!!
Vilken jävla mat!!!! Hade iofs inte förväntat mig nåt annat av min moster som är grym på det där med mat å fika å allt annat som hör till!!! Supergott kött, kyckling, sallader, potatisgratäng och massa såser och tillbehör till det. Älskar sån plockmat typ när man kan ösa på med alla sorters smaker!!1
Bäst var nästan tomatpeston!
Jag hade fasiken glömt hur gott det är.
Så det blir veckans nya kan jag garantera!!!!!
Å vilka kakor sen!!!! MY GOD!!!
Glutenfria 2 olika smaskiga sorter med massa chokladkräm emellan med smak av mandelmassa!
Ja gott var det å jag passade på att moffa!!
Mådde illa hela vägen hem i bilen å trodde några ggr jag skulle behöva kräkas men det gick så bra så.
Och helt klart värt det asså!!!

Väl hemma runt 21.00 så däckade barnen rätt fort å jag med faktiskt, trött men lite sådär sur..
Eller inte sur mer lite nedstämd...jag saknar min kille sjukt mycket!!
Jag önskar han kunde komma å lägga sig en liten stund ibland!
Inatt jobbade han å natten innan å jag natten innan det...så då går det ju inte men längta måste jag
ju få göra ju!!! Men däckade ändå till sist å fick såklart sällskap av fina Wilma!!
Vart mobil blev fixad igår...thank u!
Att det krävdes ett itproffs att skaffa ett googlekonto hade man ju inte trott...
Lite pinsamt kanske men jag är ju inte den som skäms när jag misslyckas med nåt!
Bättre å fråga nån som är bättre är min filosofi, är jo jag är grym men finns saker jag inte är ett dugg intresserad av alltså är jag inte så bra på det eller anser att tiden inte är värd att slösa..
Well fixad e den å hon ligger ännu kvar i sängen å spelar *s*
Vilda kikar på 5 myror är fler än 4 elefanter...sådär bra om ni frågar mig!!
Ägget är klart...ev att jag återkommer senare!!
Å ja jag har som plan att få ligga i en kärra å dricka nåt gött i en flaska!! Yay

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar