onsdag 5 september 2012

Sitter fortfarande i träningskläder å luktar intorkad svett!
Helt ok faktiskt, har luktat värre vid flera tillfällen!!!
En timma på gymmet med Rossana gick fort!
Det är skoj å skönt å trevligt å jag e svag men blir bättre!!
Fast ändå så föredrar jag pass, tar i mer å gillar att man kör hela tiden!!
Önskar mig en skivstång darling....fixa fixa!!
Wilman är som vanligt iväg med polarna!! Jag å Vilda har precis landat i soffan!!
Hon kollar Madicken!!
Vi har cyklat..legat ute å njutit av solen...lekt indianer...rastat hunden!
Jag har lagat mat å Vilda har lekt å lekt å lekt.
Älskar höra hur hon sjunger å pratar med alla gubbar!!
Sötnosen!!
Eller ursäkta lagat å lagat.....jag värmde på biffarna från igår..som för övrigt var om möjligt
ännu godare idag!!!!! 
Gjorde ett annat mos idag till mig oxå, tog avacado och philadelphiaost mosat med vitlök å svartpeppar..och lite flingsalt på det...smaskens å smidigt å underbart gott!!
JAG ÄLSKAR VITLÖK FÖRST¨ÅR NI!!!

En annan sak som känns himla bra för en riktigt lat knubbis!
Är att jag faktiskt vill ut och springa nu!!
Känner att jag bara måste få springa idag...men hur i helvete ska en hinna med allt en vill!!
Å jag vill inte sluta nu när jag börjat å det fungerar riktigt bra....
well well..allt har sin tid å idag e de lite knepigt att komma iväg!!
Nope nu tvätta lite eller nåt va!
Ni vet sånna där hemmafrugrejer!!

1 kommentar:

  1. Låter skitgott det är med avokadon. Fasiken att jag glömde köpa när jag var nere på ica förut.

    SvaraRadera