torsdag 20 september 2012

Godmorgon fantastiska fredag!!
Idag blir det att njuta av livet hela dagen!!
Fram på eftermiddagen någongång hälla upp sig lite vin!!!
Laga lite god mat och umgås och umgås!
DET är härliga fredagen det!!
Bästa avslutet hade ju varit att få ligga med en snygg kille oxå men min snygga kille jobbar!
Så passa på att sova som en stock får det bli!!!
Med en stor hårig best bredvid istället!
Varmt om inte annat!
Lite mycket hår för min smak men....nog för att jag älskar håriga bringor va...
håriga magar oxå för den delen!
Men lagom är bäst vet ni!!

Gårdagens komplimang!
Fan du är så jävla "clean"
Ja men visst! Det är väl självklart *s*

Denna veckan som gått har jag njutit av livet men hunnit med en hel del löpning!
Så minus 1 kg till! Ett kilo i veckan resten av året sen bara underhålla det!
Känns jobbigt att jag kommer få springa på löpband på gymmet när vintern kommer!
Inte skitsugen på det men är väl en vana kan jag tro!
Visserligen kan jag under 20-30 minuter bara titta på mig själv!!
I stora härliga speglar...borde ju jag gilla kan man tycka!!

1 kommentar: