onsdag 5 september 2012

Hej där! Är det onsdag idag eller??
Ja det är det väl!!

Spinningen var för övrigt ljuvlig!!! 
Svettig jovisst men det är ju faktiskt därför jag går till gymmet, för att svettas å i framtiden kanske även lyckas klämma in lite muskler...för även om min kondition är mycket bättre har jag inga som helst muskler!
Men men de kommer med tiden de oxå!!!

Men hallå blåst....det är det värsta jag vet. Hellre regn bara det inte blåser...man får ju ont överallt å mössa och jacka är sååå trist!! Fick väl upp emot 100 kommentarer om att jag hade mössa å jacka på mig..
Hallå!!! Jag får ont i mina ögon!!!
Och det blåser typ storm...testa sen att cykla på det!!
Mössa är ett måste och dessutom älskar jag min!! ( Läs Peters)
Nej nu kura ner under filten i väntan på...

1 kommentar:

  1. Ja jag är verkligen avundsjuk på er som tar i och kämpar med er träning.. Mössan va ju ett j*la påhitt ju... Den tog du ju bara för att du ser riktigt bra ut i mössa!!

    SvaraRadera