torsdag 20 september 2012

Min hund är så himla duktig!
Tidigare idag så gick hon ut...var väl borta 5 minuter, sen kom hon hem med en ny leksak!
Bra jobbat så sparade jag några kr där!
Kanske en hel hundralapp!!
Heja Arwen!!!
Den var grön och fin oxå! Matchar våran fina välklippta gräsmatta!!
Och sen våra fina äpplen på det!!
Färgklick där oxå!

Idag hann jag precis få i mig frukosten så hallå där!! Fint sällskap fick vi minsann!
SnyggMalin å sötThyra!! Vad säger du? Är väl otroligt gulliga små smeknamn!
Tycker jag passar oss som är så gulliga å pluttinuttiga!!
Några timmars prat blev det å plötsligt var det dax att dra iväg!!
Så det är körigt å vara dagledig ska ni veta!!
Full fart hela dagarna och ingen tvätt blir ens tvättad!!
Fast jag känner mig lyckligt lottad som har en så himla grym tvättmaskin. Och sen världens absolut bästa torktumlare! Alldeles ny och fin är den ju nästan oxå ju!! 
YAY

Annars fryser jag som en tok idag!!! Är nog helt ok temperatur här!
(Vilda går i kjol och tshirt)
Plockade fram g vinterjacka när vi kom från dagis!
Blev mycket glad över att den satt så mycket lösare sedan i vintras!
Så jodå lite mindre blir allt tjockisen!
Men kan man börja med vinterjacka eg?? När man har jobbat natt och åker hem...
JA då måste man nog nästan ha det!!
Men det är ju bara september....och 8 grader varmt!!
Tjock tröja och höstjacka kanske??
Fast jag gillar mera tjock jacka och tunn tröja!!
Det här med lager på lager e inte min grej....!!
Vill ju ha så lite som möjligt...men att frysa!
NEJ JAG VÄGRAR

Ska ringa min älskade mamma strax som är sjuk!!
Hoppas hon mår bättre och att hon även har info om syrran som legat under kniven idag!
FY, känner mig sjukt nöjd över att jag gillar min kropp!!
Thank god!!

2 kommentarer:

  1. Hej! Varför såg man inte till er idag? Vad menar du med att hon legat udner kniven? Operation? Kram Therése

    SvaraRadera
  2. Haha vilken bedårande hund ni har!! Hade du väntat en stund till hade det kunnat bli rådjurssadel till middag:-)

    SvaraRadera