måndag 10 september 2012

Godkväll!
Klockan är 22.04 och jag sitter i soffan!!!
Med nyheter på tv å laptop i knät...telefonen bredvid nära till hands...
Hur ofta händer allt detta en kväll menar jag!
Rätt så skönt faktiskt!!!
När ungar somnar drog jag ut på en supersnabb löptur, gick så sjukt lätt idag! hade jag inte trott!!
Vi har haft en så galet fin dag idag!!
Jag å mina fina prinsessor!
Förut när jag torkade golven inne så lekte de madicken ute...klättrade i träd å hade sig!
Idyll utan dess like...jojo de rk ihop senare sen men i alla fall!!
Mat mat ´å mat har det varit idag oxå..som vanligt...ärligt vissa dagar är det inte roligt med mat!
Idag var en sådan...men i morgon får vi besök från utlandet då är det skoj igen..
Nej men ni märker...jag e dödstrött det får bli sängen..orkar inte skriva!
Godnatt!
Just det ja...min kille kom allt å la sig igår!!! TJOHO!

3 kommentarer:

  1. Så glad för din skull :-) och avundsjuk på din laptop!!!

    SvaraRadera
  2. Låter som en riktigt skön kväll! Härligt med besök av syser din. Vet att du längtar mellan gångerna. Hoppas ni får en riktigt fin dag tillsammans =)

    SvaraRadera
  3. Jösses va duktig du e!!! Springer massor juuu!!! o de lönar sig...du e Grymt snygg..(fast de e du ju alltid iofs)!!! ;-))
    Spinning i morgon ..om du hinner Babe!! Kl 18!!! :-*

    SvaraRadera