onsdag 12 september 2012

Men åh vad jag bloggar dåligt!
Hinner inte med, ni ska veta hur svårt det är att hinna med allt som hemmafru!!
Idag fick jag ta två bitar godis till lunch..å ett äpple...
Mycket dålig planering från mig där!! AJABAJA!
Lovar imorgon ska jag skärpa mig *s*
Gå upp tidigt å göra mat vi kan ha med oss!!
Idag då..full fräs från början till slut!
Himla tur man vaknar tidigt så man hinner förlusta sig!!!
När ungarna var iväg så blev det hjo med syrran lille Oseas, Peppe med ungar å Johanna med lillkillen!
Lika trevligt som vanligt!!
Sen hemåt...till Wilmas skola å kolla in skoljoggen!!
Fick en fantastisk fin present *s*
Bästa Malin hade ju med sig vinbärsgelen....
så när jag kom hem blev det att snabbt steka biffar!!! Och herregud vad gott det var!!!
Helt galet!!!
Lär blir samma imorgon!!
Alla bakar så himla mycket hele tin så blir ju sugen jag oxå!!
Så ska kolla på nåt smaskigt recept får vi se vad det blir!!!
Eller så blir det inget alls men jag börjar bli lite trött så måste göra nåt för guds skull ju!!!!!!!

1 kommentar: