fredag 31 augusti 2012

FREDAG
Började med huvudvärken från helvetet...den är nu botad på bästa sätt!
Men inte ett dugg sugen på att blogga!
Jag vill hellre dricka vin å röka!! Eller nej det där sista vill jag INTE!!!

Igår mina vänner...magisk torsdag...på nästan alla vis!
Var i stan ggr 2 å gjorde av med pengar.
Det är jag mycket bra på så kändes tryggt!!
Finns 2 personer som kommer skratta ihjäl sig men den får jag väl bjuda på!!
Köpte de där barnsliga jeansen nämligen!
Så det så, å på mig var de inte ett dugg barnsliga. Jag såg bara snygg ut i dom!!
JAG LOVAR!
LoveDate med fina Peppe när det var pappakväll!!
Sista ggn i systerysters regim...nya tag nästa vecka.
Kommer givetvis premiärluncha å helvete så högt vi ska sätta den ribban!
Trots att jag antagligen kommer att få ha med min egna mat då det lär osa gluten..brödboden...jamen visst!
jag tänker ändå vara rustad!!!
Fick på kvällen även där besk av het milf! Samma som tidigare fast ännu snyggare *s*
The ja vad hette den...hungery games...hungrygames...ja hungerspelen på svenska!
Den kändes!!
Å jag fick mersmak för film!!
Kollade nån Teagan nåt efteråt men den var kort!!!
Ja du vet!

Nu sitter jag med färg i håret....hög musik å laddar inför en helg i alkoholens tecken!
Inget jag är så van vid så behöver ladda ordentligt!!
I morgon kör jag ju mina 24 timmar...tjuvstartar ikväll!
Så nu innan vara världens bästa mamma å köpa massa godis å åka karuseller!!
Well!
Vi hörs nog inte på ett tag!
Jag kommer må dåligt fram till tisdag minst!!!


3 kommentarer:

  1. Får hoppas att Brödboden håller måttet dom med. Synd att tappa ett vinnande koncept i en liten stad.

    Hoppas du slipper "virus" ikväll! Sånt vill man klara sig utan =)
    Dyker på allt och alla när man minst anar det och är en jävla plåga att bli av med!!! Herpes låter mer lockande!!! ;-)

    SvaraRadera
  2. Finns det ngt bättre än å spendera pengar m de man älskar?!

    SvaraRadera