fredag 10 augusti 2012

Godmorgon!
Eller jag har varit vaken många timmar!
Nja 2 i alla fall!
Kan inte sova...så gav mig ut på en skön promenad!
Å gissa vad...det började regna sådär mysigt!!
Jäkla tur att man alltid kan lita på den svenska vackra sommaren!
Jojo vackert kanske men värme tack!!
Övervägde å ta mig en tur till solariet på vägen gick ju ändå förbi..men varför tar dom inte kort??
In på ica....bara en enda som darrade av skräck idag! 
*s*
Fredag va??
Dagarna såhär när barnen har sommarlov flyter liksom ihop!!
En vecka kvar idag!
Sen börjar allvaret igen!
Ska bli otroligt skönt! Wilma älskar skolan och längtar!!
Minns själv när jag var liten, en sådär galet social varelse som jag är så längtade jag massor!!

Ajdå nu vaknar ungarna...
Hope to see u soon!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar