onsdag 22 augusti 2012

Å där öppnade sig himlen!
För mig??
Ja antagligen!!
Kanondag idag
Cykla till dagis, sedan möta upp syrran å cykla till rankås!
Sprang 2,5 km..snabbare än förra gången så är nöjd med min prestation!
Snabb dusch sedan hem å bjuda syrran på lunch!
Ska prova om det är lactos som gör mig så uppblåst å sliten så körde med nån sojagrädde..
Well man vänjer sig till det oxå!
Med lite smarrig ost så blir ju allt gott!!
Å fetaost, gud vad jag älskar fetaost!!
Sedan hämta hem Vilda, Wilma kom strax efteråt å nu kan jag fan itne blogga mer för min lilla ille har tappat bort något viktigt och går runt å lipar å stör min bloggstund!!

1 kommentar:

  1. Grymt duktig du e!!! Själv e ja alldeles mör i benen efter gårdagens spinning!! Men vi e ppåt i morgon igen!!! :-))

    SvaraRadera