tisdag 7 augusti 2012

Jag kan inte sova!
Och det är DITT fel!!
Och kanske lite att jag däckar med ungarna nån timme på kvällen!
Uppe med tuppen idag i alla fall!
Möte med jobbet på min semester!!!!!
Grr!!

Eg är det kanontrevligt men 2 timmar i bilen känns ju slöseri med min dyrbara tid!
Sen äntligen häng med de vanliga på det vanliga stället!
Mycket nöjd! 
Riktigt god mat idag oxå! Bra det då jag annars helt tappat aptiten..!!
Kan man leva på sås??

Fast vem var det som sa att jag är FÖR MYCKET!
Nej nu förstår jag inte...hur menade du nu?
URSÄKTA KAN DU TA OM DET DÄR!

Kl e bara 2...vad skjutton kan vi hitta på idag...regnet öser...jag vill ligga på stranden å sola ju!
Nej lite kaffe i alla fall blev plötsligt skittrött!

Å dusch....ni vet jag hatar det..men men det måste göras!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar