torsdag 30 augusti 2012

ARENA ARENA ARENA
Jag älskar arena!!
Så blev en tur dit igår...det var vi och så max 4 badande till!!
Underbart!!
Kunde rusa upp å ner i kanorna...bästa som finns!!
Å jo för varje steg blev min rumpa om möjligt ännu hårdare!!
Njut av smärtan!!!
Trötta tjejer somnade fort så vi vuxna kunde leka vuxna en stund!

Idag då! Vilda är lämnad på dagis...Wilma skitungen är hemma!!
Hon är hes å så kunde man ju INTE gå till skolan!!!
Så hon får snällt följa med mamma å pappa till stan!!
Jag måste ha skor å nån jacka av nåt slag!!
Om nu pappan går upp!!!
Jag är bara snäll å söt å rar jag!!! Jag har fått beviljat 24 timmar ledigt så ni kan nog inte tro vilken lydig fru jag är!!! MEN jag förtjänar det å behöver det!!! 

Undrar om mina ben klarar att springa en sväng i em...??? 
Är ju mest rumpan som smärtar ljuvligt!!
Nej ni jag får väl gå upp å va lydig fru om jag ska komma iväg!!
*s*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar