fredag 3 augusti 2012

Ute på äventyr med flickorna igår!!
Hjo offcourse, sedan skövde å till sist falköping!
Sypermysig dag å de två är verkligen fulla av liv!
Badet vad lite kallt men men som den goda inoljade modern man är så hoppade jag såklart i!!
Sedan lunch i gröngräset!!
Vidare till moster Elins för lite glassfrossa!!
Lek på tåget! 
Vidare till lekplatsen i parken. 
De där cyklarna som fanns när jag var liten flicka finns ju fortfarande kvar!
Hysteriskt roliga å vilken fart mina nu betydligt starkare ben ger!
Lite yr men det var det ju värt!!
Solen hittade ju sin plats till sist oxå!
Det uppskattade jag!! Dock på tok för sent, när jag var påklädd å oljan sedan länge satt kvar lite överallt i kläder bussar å tåg *s*
Däremot...såhär i semestertider, jo jag vet att de flesta är inne på sista veckan här nu...men vad hjälper det mig...det är ju alla dessa lyckliga par överallt...vart man än vänder sig går där mamman å pappan.
Hallå alla singelföräldrar!
Kom gärna ut ni oxå slipper jag känna mig så förbannat ensam!!!
Finns det nån plats där man får vara max en vuxen per familj tipsa mig gärna!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar