onsdag 15 augusti 2012

Men fy vad jobbigt det är att ligga i soffan på altan å blogga!!
Det är fan synd om mig!!
Solen når ju inte hit...om jag kunde ta ¨såga av en del av husknuten..plus riva taket på altan..
Japp så får det bli!!
Ska jag behöva ligga i gräset...öhh neej! Vart tog mitt soldäck vägen??

Dagen började bra...sen blev mamman lite arg!! Nej mycket arg...argaste på hela sommaren!!
Men men det gick ju över å iväg till hjo!!
Barnen glada nästan hela tiden, bara en lite drunkningsincident annars hur bra som helst!
Jag mest svettig å härlig!
Var riktigt skönt att bada faktiskt!
Det ska bli lika varmt i morgon säger dom!!
Bäst å passa på!!
Dock en dålig grej...bilen e paj!!!!!!
Hmm...började ryka å ha sig..å blinka å hoppa..well den står här utanför igen så kanske det inte e så farligt!
Vad vet jag...jag åker ju bara buss å taxi *s*

Jag vet jag måste färga håret oxå....men ikväll vill jag roa mig på annat vis!!
Så hopp i säng!!

1 kommentar:

  1. Drunkningsincident??? What?? Låter farligt! Naken i solen är bäst =)

    SvaraRadera