lördag 25 augusti 2012

Ledig lördag!!!
Hade en superkväll hos mamma igår!!
Mysigt att äta frukost allihopa tillsammans!
Ja inte alla men några av oss!!
Åkte raggarbil hem till barnens förtjusning *s*
Väl hemma blev dom helt galna..???
Så iväg på cykeltur för att skaffa lördagsgodiset!
Poff...så var alla glada igen!! Glass i solen! Shopping i lilla butiken...sen fika på syster yster.
Jag blev lite irriterad...vi skulle äta lunch var tanken...men nehedå...de hade inget!!
Smörgåstårta...joodå den är god! Men knappast glutenfri å inget för ungarna!!
Nån ung brud som inte hade nån koll....bättre när ägarna e där!!
De fixar ju till nåt *s*

Så smörgås till barnen å jag fick tvinga i mig den där bruna ni vet!!
Buhu!!! Stackars mig!!!
Hem, Wilma drog till kompisarna...där hon visst ska sova över!!!
Vi andra åkte till axvall marknad!!! RENA SKITEN!
Men jag vann i alla fall högsta vinsten!! 


Åt på ja vart var det...wallermans kanske??
Äckligt där oxå jag höll på att spy *s*
Fy jag äter ute för ofta..behöver nog bara lite hemlagat käk!!
SÅ vem lagar mat till mig???

Nu ska jag hämta hem Vilda som är hos farmor!!
Sen blir det hon och jag och en film!!
Jag tänkte INTE somna i soffan!
Jag tänkte sitta här i min ensamhet å glo ikväll!!!!
Alldeles ensam heeeela natten!!

2 kommentarer:

  1. De e skit me allt de nya ägarna ska tydligen inte ha lunch på syster yster.. Så det var nog det du råka ut för..

    SvaraRadera
  2. Utan lunch att erbjuda där kommer de tappa 80% av kunderna

    SvaraRadera