tisdag 21 augusti 2012


TISDAG
Alltså kan ni fatta det!!??
Jag överlevde sommarlovet!!!!!
Jag var till och med riktigt grym hela jävla sommarlovet!
Fast fråga inte killen som bor här bara..han kan ev vara av en liiiiten annan åsikt *s*
Vilda snäppan är på dagis!!!!!!!!
Cyklade dit på sin på tok för lilla cykel!!!
Ska hämta hem en större senare idag, visserligen kör hon fortfarande stödhjul men skitsamma hon cyklar vi tar oss framåt, det är det viktigaste! Cykla lär hon sig så småningom!!!

Så stannade en kort stund på dagis, sa hejdå å drog till SOLARIET!
Gud så skönt!! Svettas är ljuvligt å särskilt när man kan ligga helt still!!
HAHA nej jag är inte lat för 5 öre..
Snabb kaffe med mamma!!
Träffade på fina Linda!
Nudå...hemma...kastat av mig största delen av kläderna...sitter i soffan...alldeles alldeles tyst är det!
IDAG förtjänar jag att göra absolut ingenting en stund!!
Bara stirra rätt ut en liten stund!!
Eg gör det mig skitrastlös å olycklig, men nu är det extremt länge sedan så då är det skönt!
Jag kommer troligtvis snart börja gnälla om att jag har för lite att göra å bla bla bla!!
Men faktiskt, just nu känner jag mig sjukt tillfreds....pmsbesvären är för tillfället borta, hejdå säger jag till er...ni kommer ju tillbaka om inte allt för många dagar! Tryggt att veta...!! GAH

Nej..nu raka benen å göra sig lite snygg inför en skön date lite senare!!

2 kommentarer:

  1. Sola är grymt gott å man luktar farligt nice efteråt!

    SvaraRadera
  2. Solariesvett luktar ju skitilla!!! Dusch känna alltid välkommet efter.
    Du é allt bra go du!!! Njut av lugnet du. Vet precis hur det är. Blir själv lika rastlös av att göra inget men ibland behövs även det.

    SvaraRadera