lördag 18 augusti 2012

Fredag kväll 22.00
Mörkt i huset...alla sover *s*
Riktigt skönt jag var så himla trött!!!
Vaknade till nån gång nån timme eller 2 senare....från historiernas värsta mardröm!!
Fruktansvärt!!
En kram hade funkat men jag somnade om sen..
Thank u *s*

Just nu är det Tjorven och Skrållan som gäller!
Riktigt bra film!
Dom är så glada å söta allihopa!
Det gillar jag!
Glad är bra!!
Ungar är underbara!
Saknar min lilla skitunge Wilma som sover hos kompisen!!!
Var där igår en sväng å kollade in deras konster i poolen!
Svängde sen förbi världens bästa Cattis å blev bjuden på gott att äta å gott att dricka!!

Ja jag får ju inte glömma!
Gårdagens skolstart!
Det är så underbart att kolla in barnen som är så fina och förväntansfulla!
Första dagen i skolan är helt underbar!!
Wilma var lyrisk!
Cyklade så duktigt med mamman i släptåg!!
Himlen öppnade sig å solen sken så skönt!!
Pussade hejdå å så vidare för fika i solen med några härliga tjejer!
Att skratta är underbart!!
Jag gör det typ jämt, kommer på mig själv att gå runt å bara le liksom!
Nästan jämt....jag är allt en surkärring mellan varven :-/ Det gillar jag inte..
Skärpning på mig!!

Ledig lördag...regn...what to do??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar