torsdag 23 augusti 2012

Upp å hoppa!!
Så goa ungar imorse! Goda vänner å lekte som skjutton!!
Stod redo på trappen båda 2 när mormor kom å hämtade Wilma <3
Mina gullungar!!
Cykeltur till dagis!
Hem...hämtade hunden å en skön Pw genom stan med henne!!

Det var min morgon...som i stort sett ser likadan ut varje dag!
Hunden brukar iofs inte va hemma så det var en trevlig omväxling!
Hur jobbig hon än må vara är det mysigt att gå ut med henne!!
Duktig är hon oxå när vi är själva!!

Supertrevlig kväll igår btw.
Fina Linda bjöd på smaskig middag med fantastisk efterrätt!!!
Trevligt var det oxå!

Trots att varje dag nästan ser likadan ut! Så har jag faktiskt ett otroligt rikt liv med massa tid med familj vänner och roligheter! Kunde jag bara vara lite intresserad av att ordna å dona hemma hade jag haft ett perfekt hem till slut oxå, men är inte så himla intresserad av det tyvärr! Men men det kanske kommer!!
Umgås mycket hellre! Å gud så kvällstrött skolan gjort mig...får inget gjort då heller!
Va? Nu..nej nej nu är min egentid..dont u mess with that!!!!
Den är MYCKET viktig för mig!

Gissa vad??
Inatt fick jag menshelvetet!!!
GAH...några dagar i äckelmisär nu sen så...redo å fräsch igen!!!
Men hatart...förstör massa för mig!!
Vad var det nu igen jag skulle ta...för att slippa den??
Längtar till helgen!

1 kommentar:

  1. Under graviditet har en inte sånt ;-) Ses vi imorgon??

    SvaraRadera