söndag 19 augusti 2012

Tjohej!
Måndag!! ÄNTLIGEN!
Lördag å söndag suger..tacka vet jag veckan!!
Jag å Wilma myyycket trötta imorse. Men upp kom vi å faktiskt blev vi inte ens blöta på vägen till skolan!
Yay! Himla tur det, jag hade inte riktigt någon reservplan där...vi har ju ingen bil så det var bara snällt cykla iväg ändå liksom...hoppas förresten bilen kommer hem idag, jag har mina husnycklar däri.
 Å lite annat viktigt som jag inte vill vara utan!! Hoppas oxå att det inte blir så dyrt. Att försäkringen faktiskt verkligen täcker! Annars blir jag lite besviken!!
Idag har Vilda sin sista dag hemma innan dagis börjar!!
Är lite både och det där. Hon behöver det. Jag behöver det!
MEN det är ändå lite jobbigt, det är spännande för henne att börja på nytt med massa nya kompisar!!
MEN det är lite otäckt oxå! Hon är som mig iofs, hon fixar det galant!
Dock hur tuff man än verkar behöver man lite ömhet ibland!
Få vara liten och kramas!
I hela livet!

För er som inte bor i sverige....!!
Det regnar idag!!
Jag skulle nog hellre vilja dra in till stan å shoppa!!
Eller ta med mig tjejerna på äventyr!
Men det blir att röja hemma!!!
En gång för alla!! Laga lite god mat ska jag väl få till oxå!
Jag har ju blivit grym på det helt plötsligt!!!
Fast föredrar laga vegetariskt...kött är INTE min grej!!!
Måndag var det ja!! Hörde nåt om spinning ikväll..PUH det är ju dödens jobbigt!!!!!!!!
Men men en sväng på gymmet kan jag väl kosta på mig!
Är ju rätt snyggt där om inte annat!!! *s*
Är ju bodycombat oxå! Det vill jag med...!
Hur mycket måste jag fjäska för de timmarna tro...eller kan ungarna kanske klara sig själva!!
*s*
Eller så går jag upp å pussar på gubben direkt!!
Han ligger nämligen å snarkar fortfarande!!
Men det är ju såååå himla skönt att sitta här med kaffet å morgontv!!
DET har jag nog saknar mest...nej finns en annan grej men som nr 2!!

Pratar om stress på tv! Otroligt intressant....just det att man faktiskt ska göra sina egna val å inte bry sig så om vad samhället förväntar sig...skit i samhället...samhället har ju otroliga problem om man ser sig omkring!
Bryt mönster!!!
Barnen växer upp för fort. Och just i det fallet känner jag mig tillfreds, där prioriterar jag rätt!
Dock gör jag ofta fel prioriteringar. Men jag är vuxen!!! Så det är faktiskt ett aktivt val!
Hell yeah ja ni ser! Finns inget att skylla på!!
Det är mitt fel att tvrummet just nu är belamrat med rentvätt....! Men det är färgglatt å hemtrevligt *s*


3 kommentarer:

  1. Spinning hur gött som helst

    SvaraRadera
  2. Och på tal om middag -vi vill komma på bajskorvar eller vad det hette snart ;)

    SvaraRadera
  3. BodyCombat vill jag oxå vara med på. Var det idag? (Måste in o kolla hemsidan) Går inte månd dock då Kevin ju har cross.

    SvaraRadera