söndag 26 augusti 2012

Jag, datorn,telefon min älskare och ett glas vatten!!!
Kan man ha en bättre lördagskväll undrar jag!!!???
Antagligen inte!!!

Huvudvärken från helvetet ville dock inte ge med sig....har ätit säkert 10 st ipren inatt....
Inte så hälsosamt men vad gör man när ingenting funkar!!!!
Upp å hoppa imorse ändå...ikea var utlovat!!
Så göra sig snygg sen iväg!!!
Herregud vad alla småbarn skriker på ikea...varför ger inte föräldrarna dom godis???
Varför får de inte köpa precis vad de vill??
Varför får dom inte klättra runt å röja överallt??
Fattar inte varför ni tar med er ungarna...jag hade fortfarande huvudvärk å ingen brydde sig om det!
LÅT UNGARNA FÅ SOM DOM VILL FÖR HELVETE!!!!!

Så...nu känns det lite bättre!
Vilda fick allt hon ville ha så hon var såklart söt å rar å gullig!!
Säng inköpt nu i alla fall...och lite annat!
Blev kanonbra å tjejerna har lekt i Vildas rum hela kvällen lång!!!

När man läser nu låter det säkert som om jag haft en kanondag...det är tyvärr inte sant!!
Väl hemma blev barnen ovänner...vi var trötta hungriga och avundsjuka!!
Jag blev galen och skrek... ;-/ 
Hatar när jag blir så arg...men men det ordnade upp sig å tjejerna blev vänner!
Jag helt slut som vanligt...hatar när jag inte orkar bita ihop...
Å sen när jag skulle skruva ihop sänghelvetet(jaghatarikea) så har de glömt göra hål...
Ungefär där gav jag upp....JAGKANSJÄLV försvann...
Gubben skickade iväg mig för att sola..."innan du slår ihjäl nån"
SÅ illa var det inte...men visst med mössan i näven åkte jag iväg...
Skönt å varmt å svettigt å kletigt!!! Det var riktigt skönt!!! Musik i öronen och orena tankar så blir även jag människa igen...inte en sekund försent kan jag tro!!
Väl hemma var rummet fixat å klart!! Nejdå jag känner mig inte ett dugg värdelös!!!!

Kvällsmat!! Bad....eftersom varmvattnet inte varit på så länge vägrade ena ungen å väckarklockan är nu ställd på TIDIGT!!!
Vilda somnade i alla fall sött i sin säng...efter att jag i 20 minuter letat efter en nappflaska!!!!!!
Jag vet hon borde sluta....
Wilma somnade oxå hon sött!
Nystädade sovrum så tjejerna borde va nöjda...mitt dammsög jag bara i sen fick det duga!!
Heeeela hallen uppe är full av grejer...men det får bli morgondagens eller veckans eller nästa veckas projekt...kanske till höstlovet!!
I morgon ska jag roa mig!!! 
KUNGLIGT

I den här bloggen har jag knappt delat några läckra bilder...
Så här kommer en...vart köper man dessa??


3 kommentarer:

  1. Underbara Babe....låter som din dag va som min lördag...åt helvete!!!! Ville bara dra ngt gammalt över mig o ligga o stortjuta!!!
    Kanske e dax för en vindejt snart igen??!!!! JAAAAA!!!! De tycker ja absolut!!! :-* Puss!!!

    SvaraRadera
  2. Ja lr amma era barn för f*n!! :-)

    SvaraRadera