söndag 26 augusti 2012

Vad kan hon nu vilja tänker ni?
Hon bloggade ju igår....vad kan ha hänt!
Om sanningen ska fram absolut ingenting...inte ett skvatt..inte ett endaste skamligt förslag!
Jag har sovit!
Som en stock och ville INTE gå upp imorse. Men upp kom jag å ivägskickad är Wilma!!
Toast ville hon ha till frukost idag!!!
Jamenvisst!!! Det fixar mamman på ett kick!
Glad hon äter innan skolan! Det är ju jätteviktigt för resten av dagen!!!!!

Att sitta här på morgonen är ju härligt!!
Med kaffe och morgontv!!
Vilda sover än!!
Hon är ledig så ingen stress!!
Jag inväntar samtal från läcker böna!!
Idag blir det äventyr och i em/kväll kommer Jennie och Adrian på bajsrullar!!!
Det ska bli trevligt!
Städa? Vadå borde jag göra det oxå?
Ja kanske det men det kunde varit värre!!

Nej nu vill jag vara naken en stund! I solen helst!!! Sola ikväll kanske...
Ja jag vet, träna men kommer inte hinna med det ikväll!
Imorgon...
Planen är ju att lämna Vilda, iväg till gymet..dansa loss!
Vi får väl se om jag får till det!
Det är ju imorgon det..idag är idag å nåt helt annat!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar