tisdag 28 augusti 2012

Sitter fortfarande och skrattar högt för mig själv!!!
Tack för den Malin, jag är av den sorten som förtränger det dåliga och så skriver du det svart på vitt!
SÅ TACK SKA DU HA!
Supertrevlig dag i stan å helt värt det!!!

Jag köpte mig ett par jeans!!!!!!!
Dödsstolt!!! Var ett tag sen jag såg läcker ut i jeans...men nu så!!
Nu jäklar!!
Dagen fortsatte lika bra som den börjat!!
Cykeltur med lillan så jag fick pussa lite på Wilma efter skolan!!
Läxläsning matlagning!!!
Sen fick jag sms av Peppe..springa?
JAPP givetvis!
Så byta om cykla å möta upp för att dra vidare till rankås!!
Älskar att springa där uppe i rankås!!
Igår var jag sjukt stolt över mig själv...5;an kändes ju knappt!!
SÅ framsteg gör jag å börjar bli riktigt grym!!!
Mätte mig oxå och har minskat 10 cm i midjan!!
Not bad för en som dricker alkohol minst 5 dgr i veckan!!
Tur jag gör det annars hade jag väl försvunnit, jag gillar ju att vara mullig så passar mig bra!
Träna massa så måste jag ju dricka vin för att hålla uppe en bra balans!!
Ledsen att jag inte bloggade igårkväll som jag tänkt...men ett skamligt förslag gick inte att motstå sen däckade jag som sig bör...vaknat lite många ggr men så är det ibland!!

Nudå...nu sitter jag här...jag just ätit kanongod frukost, på tok för sent men lämnade Vilda, drog och solade lääänge..sen ica å sen hem! Det tar en stund att vara ute på vift!!
Nu ska jag eg städa.....men helst av allt vill jag upp i rankås..springa en sväng...sola igen...men 
Det blir inget med det!
Har en het date på plaza ikväll så måste spara mig lite *s*
Fixa naglarna till kvällen kanske...om man inte ska behöva ha handskar...fast jag föredrar de svarta då!!
Handskarna alltså!

Å hörru du Carina de där trosorna är dödsläckra....jag hittade inga i stan så får kolla nätet..
Har dock några liknande...men inget kort så du får se en annan dag hur snygga de är!!!
Sen skulle säkert endel bli sura om jag visade min röv här...
särskilt eftersom den är så läcker å jag är så brun..alltså inte bajsbrun..jag är alltid fräsch!
Men solbrun, har ju varit så himla fint väder i sommar!!
Och sola i stringbikini gör väl alla?

3 kommentarer:

  1. Hahahha..vilken underbar blogg =) Skrattar högt för mig själv här på jobbet!
    Maj gaad vad du är bra!

    SvaraRadera
  2. ta ett par vanliga och klipp hål i haha

    SvaraRadera
  3. Handskar va fan skit alltså... Och jag har såna trosor kom ja på.. Har iofs gjort hålet själv när jag skulle dra upp dem över röven.. Jag tycker du e alldeles för perfekt!! Så ja måste bjuda på de lilla ja kan..

    SvaraRadera