fredag 24 augusti 2012

Hallå där fredagkväll!
Du smakar för jävla gott!!
Idag köpte jag mig en box...för som en klok kvinna säger...en flaska räcker inte!!
Jag gillar att dricka vin, gör det ofta och mycket! Kunde varit värre!!!
Kanonfredag! Uppe med tuppen som vanligt!
Supertrevlig fika/lunch med sköna brudar!
Stan med Vilda!
Stan med familjen!
Wilma mycket nöjd över sin shopping...ungen har ju snart samma storlek som mig på skor!!!
Vart tar småungarna vägen!!!
Tiden rusar iväg å jag fattar inget!!!??
Jag köpte trosor!
6 par för att vara exakt!
Har mannikängat (hur i helvete stavar man) i alla par!
Å jag är visst skitsexig i string så det så!!!
Mamma du borde ha dina string utanpå byxorna säger Vilda!
Så det så...mammas fina skitungar!! 
Jag älskar min rumpa! Den är ju skitsnygg..å så skön att ta på!
Peter sa nåt om att tighta upp..!!! WHAT!!! WHY!!!?? Han är ju helt galen uppenbarligen!
Varför ändra på nåt perfekt!! *s*
Tyvärr kan jag inte visa er hur snyggt det är! Men den som har tur kanske får en tjuvkik!!
Nu är det cirkusuppvisning på studsmattan som gäller så bäst att gå dit!!
Snart ska vi till mamma å dricka mera vin med kollegorna!
Kanonskoj!!!
Så tillbringar natten i fagersanna!!
Bara så ni vet!!

3 kommentarer:

  1. Kramar till dig Babe!!!! <3 Dejt snart tycker ja........delar gärna en box me dig :-)) Puss!!

    SvaraRadera
  2. Du är ju så j*la skön!!! Skrattar på mig!! :-)

    SvaraRadera
  3. Btw....övertygad om att du e gööörsexig i string ;-)) Puss:-*

    SvaraRadera