tisdag 14 augusti 2012

Åja natten var härlig!!
Har däremot sovit asdåligt..igen!! *suck*

Så liite trött imorse när vi skulle upp å göra oss fina inför besök på BB!
Lilla nytillskottet Villy var det som skulle få finbesök!
Vilken liten goding!
Å så gott de luktar de där nyfödda härliga!
Ljuvligt!!

Lunchade även där!
Ingen lyxrestaurang men det dög gott å väl åt mig!!
Nu e vi nyss hemkomna, möttes av Joanna å Maxi som ska vara här idag!!
Vilda är överlycklig för att ha båda sina kusiner å leka med!!
Jag med! Älskar ha ungarna här hemma!
Snart kommer även pappa på besök!
Trevligt blir ju alldeles för sällan!!
Gah!!! Jag måste göra det igen!! Jävla optikern...!! Ser knappt nåt å ögonen svider!!
Jag är ju rätt bra på att dra ut på just det...lat kanske å sen säger de ju alla olika.
Testa ännu en kanske!
Jag är ju faktiskt grymt snygg i glasögon!!

Just det..vi leker restaurang ...bäst jag återgår till arbetet..!

3 kommentarer:

  1. Låter som en ögonkoll är ett måste!!! Inte bra att gå o se suddigt hela tiden. Off U go!

    SvaraRadera
  2. Gott å ständigt gå i dimman

    SvaraRadera
  3. Iväg me dig!! Kolla synen NU!!!!!<3

    SvaraRadera