måndag 20 augusti 2012

En del säger att det borde vara alkolås på facebook å sådana sidor!!
Vad med pmslås!
Jag blir helt knäpp av det!!
Ni vet de där sakerna man i vanliga fall liksom låter va..de där smågrejerna som inte är så viktiga eg men som faktiskt stör dig en massa...de grejerna blir ofantligt stora dessa dagar innan menshelvetet!
Att andas lugnt hjälper inte....att tänka på annat går inte heller...jo en stund!
Sen smäller det igen!!
Saker som jag tjatat om i månader...de sakerna gör mig helt galen just nu!!
Att inuti känna sig konstant aggressiv är inte så trevligt!!
Det går över, men varje jävla månad kommer det ju igen....kan jag inte bara komma till klimakteriet så det går över...mamma påstår det så litar på henne!!!
Som sagt några ungar lär det ju inte bli!! Å nej ingen ide att vara bitter över det!
Men då kunde jag väl åtminstone slippa dessa jobbiga hormonattackerna....!!!!

Lillan slappar i soffan..kollar på Gnomeo å Julia!
Kanongullig film! Rekommenderar jag starkt!!
Som tur är!! Så är jag på toppenhumör med mina fina barn!
De får mig att skratta och le!
Tur det!! Men att börja lipa vid minsta motstånd e jobbigt!!
Vet ni att min skruvdragare är borta!! BORTA! Jag kan ju inte leva utan den...
så nu får jag väl hamra in de där skruvarna istället...skitsamma!
En skitrolig grej!!!
Wilma ska om 2 veckor typ på sitt första skoldisco!!
OJOJ som hon längtar!!
I helgen ska jag å flickorna åka å shoppa inför det!
Kanske skulle ta göteborg...roligare än skövde å en kul utflykt för ungarna!!
Ja vi får väl se...mitt pmshumör behöver en utflykt!!

4 kommentarer:

  1. Lipa är ju skönt ;) Mollie längtar oxå efter discot!

    SvaraRadera
  2. Jag kan sälja en skruvdragare till dig;-)
    Disco - redan?

    SvaraRadera
  3. Ja Joanna med=) tur ja beställt massa snygga kläder till henne.
    Mmm PMS hatart inte haft det på 2månader jihoo.. du får skriva te mig när du e agressiv,
    ses på onsdag längtar, ska köpa skor imorgon=)
    KRAM Ps. Joanna hade haft jätte kul hos er dom får leka snart igen tjejerna=)

    SvaraRadera
  4. HA!! Nu har jag hittat dig!! Men j*lar vilken lätt adress annars... Ja varför göra nåt enkelt...

    PMS?? Vad är det?? Låter farligt för förbipasserande iaf... Usch då..

    SvaraRadera