onsdag 9 januari 2013

Vilken härlig dag!
Jag är sjukt lyckligt lottad!
Haft finbesök hela dagen, hunnit träffa nästan alla jag tycker om.
Även om vissa var en kort stund!
När jag tänker efter bara en endaste jag missat  idag!
Va...? Tänker ni att då kan det inte va många hon tycker om!!
Sant!
Ärligt gillar jag nästan ingen men väluppfostrad är jag!!

Idag ska jag bada!!
Yes i lilla badhuset i tibro!
Barnen blir så glada när mamman hoppar i även om de sen inte bryr sig nåt vidare om mig!
Det räcker gott för dom att visa att man engagerar sig i deras skojigheter en stund!!
Så somnar vi alla gott sen!
Igår var dom så duktiga! Stolt mamma och pappa som kunde ägna oss helt åt varandra heeeeeela kvällen igår! Det är guld värt!
Bra jobbat hela familjen!!


4 kommentarer:

  1. Hoppar jämfota!!! Du har ju träffat mig idag =) Yihoooo
    Gillar dig med - massor!

    SvaraRadera
  2. Mig med!!!<3 jag gillar inte heller så många fast är väluppfostrad!! En av de jag gillar är dig iaf!! På riktigt!!

    SvaraRadera
  3. Heja hela familjen. Bättre sent än aldrig, alla behöver vuxentid om kvällarna. Och du skrev fel, det är två du missat idag, både mig och Oseas <3

    SvaraRadera
  4. Mig träffade du inte ....så ja hoppas ja e den endaste som va kvar!!:-P Pöss!!!

    SvaraRadera