måndag 7 januari 2013

HEJ KÄRA MÅNDAG!!
Och vi är nästan där!!! Ni vet, vardag hej å hå!!!
Bara denna dagen kvar sen smäller det!!
SKOLA DAGIS!
Jag längtar jag gillar vardagar och rutiner!!
För mig är det ändå ingen skillnad i ledighet sånna här helger!!
I vanliga fall kan man skryta med lite storhelg men nej inte ens det fick jag, dagarna mellan storhelgerna blev mina iår *s*
Well näsa jul får jag ju inget å lika glad för det!
Längtar väldigt efter att vara mammaledig!!
På riktigt varje jäkla dag i 2 år!!!
Nu har jag ju haft en paus så är tokredo faktiskt!!
Ska bli så skönt!!

Vilken helg vi har haft förresten!!!
Sjukt underbar!!!
Började med att dra ut till mamma på eftermiddagen jag och tjejerna!!
Handlade lite lördagsgodis!!
Lagade fantastiskt god tacos *s* (funkar alltid)
Sen bara umgicks å hade det verkligen toppen!!
Lillan nostalgikollade på kort från hennes första sommar då hon var ca 7 månader i flera timmar *s*
Mina fina tjejer, Vilda fantastiskt docksöt och Wilma i hennes kritvita hår!!!
Dom är lika söta nu förståss!!
Konstigt vore väl annars med deras läckra föräldrar *s*

Och igår....då ni!!
Nu ska ni få höra!!!
Peppe hämtade upp mig och vi drog till Plaza och dansade loss!!!
Sh bam!!!
Underbart!! Och jag klarade det galant!!!
Trodde det skulle bli jobbigare med tanke på att jag knappt rört på mig på väldigt länge!
Men så himla skönt, och roligt!!!! Hur mycket energi som helst nu!!! (typ)
Peppe hängde med hem efteråt å vi vuxna fick oss trevligt sällskap vilket vi behövde!!!
Så supersöndag!!
Sen att Vilda inte kunde komma till ro och somna förns kl 12 nångång på kvällen och min sprängande huvudvärk...den skiter vi i den gick över efter lite vuxenmassage!!!
Men som sagt...nu vardag och bättre rutiner!!
HALLELUJA!

Min kille handlade igår!! Inget konstigt med det eg det gör han ju jämt!!
MEN han köpte kärleksgåva till mig!!!

Ett helt gäng med dessa godingarna!!
Det ni, det är fan kärlek!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar