söndag 13 januari 2013

Söndagen började härligt!
Det är nämligen enda dagen då hela familjen är ledig tillsammans.
Ja varannan söndag alltså!
Så två dagar i månaden!
Det är inte så ofta!
Därför är det extra trevligt!!
Ja till kl ett ungefär när mamma och pappa fortfarande vill göra typ inget
Och tjejerna blir rastlösa!!
Så nu leker Wilma med kompis å Vilda kollar på sean banan för 5e gången i rad!!
:-) 
Pappan är ute med hunden...jag tvättar som ni ser!!
Ikväll ska jag på bio förresten!!!
Med snygg tjej!
Tjoho! 
När hände det sist liksom...nej nu kolla om min träningskompis kunde gymma lite ikväll!
Tänk att jag faktiskt orkar med det....är stolt över mig själv!!

2 kommentarer:

  1. Spinning ikväll annars.....ja kör 17:30!!! :-)

    SvaraRadera
  2. Ska se om jag kan gå på zumban nästa söndag. Beror på hur A jobbar.

    SvaraRadera