måndag 7 januari 2013

9,5 år senare bestämde jag mig för att jag orkar inte ligga bredvid barnen tills dom somnar!
Än så länge är de vakna! 
Men de ska nog somna till slut....är ju såklart jobbigt när man är van vid att ha en vuxen (en ofta lätt irriterad vuxen) bredvid sig!
Men jag får inte plats...jag får ont i hela kroppen av att ligga i deras sängar!
Även om de båda har superfina sängar, särskilt Wilma som har samma madrass som oss!!
Vildas är mer för lättviktare, å det är jag då verkligen inte!!
Å värre blir det, magen hänger ju över sängkanten så jag ramlar ner för skjutton!!
Men innan 12 sover dom nog.
Innan 2 i alla fall!!
Å jag ligger ju bekvämt i min säng å surfar *s*
Imorgon måste jag se till att ha med mig nåt att äta upp!!
Men imorgon har de varit på skola å dagis, då borde de vara myyycket trötta men man vet aldrig!!
Jag är i alla fall rustad med ett enormt tålamod!
Typ!!

Har fått vuxentid med Rossana å hennes hår idag så jag klarar allt nu *s*
Och innan det en supermysig förmiddag med tjejerna!!
Å när jag kom hem var maten klar!
Har det för jäkla bra alltså!!
Maten serverad varje dag! Så borde alla ha det!!!
Är lite hungrig så undrar vad han ska laga till mig imorgon?!
Idag blev det den goda potatisgratängen å fläskfile med en god sås till!!!
Gött det, å innan det gjorde jag mig pannkakor med bästa sylten!!
Älskar den där fruktsmootin till småungar!
Fantastiskt god!!!
Får nog bli en repris imorgon!!!




1 kommentar:

  1. Skönt om barnen kan somna själva. Man gör sig själv en otjänst tror jag om man lär dom att ligga brevid. Det är jättesvårt att vänja av och man drar lätt bara ut på det. Visst, det är mysigt att ligga o gosa -men det kan man göra en liten stund.

    SvaraRadera