torsdag 17 januari 2013

Idag har jag haft en dag i lyx!
Från början till slut!
Vilat...brunchat.....varit med Wilma i skolan, med Vilda som satt så fint 
hela lektionen!
Mina gullrumpor!
Sedan gick tjejerna till kompisar. 
Jag fick ett förslag om träff! Drog å tog emkaffe några tim!
Så en superlyckad dag!

Och nej jag är inte dum!
Har bara inget behov av att hävda eller förklara!
Inte heller nåt behov av att ha rätt!
Aldrig brytt mig om det faktiskt. För mig räcker det att jag vet.
För som sagt!
JAG sover gott om natten!
Yay
Imorgon fredag fan vad trevligt!
Nu ska jag sova!
För tv e bara tråkigt. Eller om jag ska ligga med nån snygg kille!
Har lite svårt att bestämma mig för vem bara!
Så himla jobbigt!

4 kommentarer:

  1. Kör nån på ICA eller en Silverfox och ligg med ;-)

    SvaraRadera
  2. Tack för idag!!! Så jäkla nöjd!! :-)

    SvaraRadera
  3. Ja och ligg med det som är lättast. Verkar vara smidigt så där lite tråkigt men ändå att föredra.

    SvaraRadera